måndag 20 september 2010

NOTD

Imorgon blir det ett av lacken som jag fick köpa av Sarah, nämligen Nubar, Vital. Ett vinrött matt lack och två lager har jag målat på bilden. Det var inte lätt att måla med men det brukar inte matta lack vara heller åtminstone upplever jag dem svårmålade eftersom de torkar snabbt. Men snyggt är det!
Här har jag lagt på ett lager av Orly, Matte top för att få lacket att, förhoppningsvis, hålla bättre. Det blev något glansigare men det är det nog bara en nagellacksfantast som märker, eller hur?
Och som grädde på moset så gjorde jag fransk manikyr med blanka tippar målade med Orly, Love each other. Ett genomskinligt nagellack med rosa och blått microglitter i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!
Tack för att du läser och kommenterar min blogg. Jag svarar på kommentarer där du lämnar dem. Åsa