söndag 19 februari 2012

Nail-art söndag


Fyra lager av detta underbara gröna lack med skimmer i.
Det är Chima glaze, Entourage. 
Besvärligt att måla med men ack så läckert och jag har för mig att det missfärgar naglarna.
Det får vi se när jag tar bort det!



Jag stämplade naglarna med ett mönster från  en RA-platta.
Då kom jag att tänka på Mondrian målningar.


Så målade jag olika färger i en del av rutorna med mina nail-artlack. 
Denna manikyr ska jag göra om med vit bakgrund och svarta stämplingar.

4 kommentarer:

  1. otroligt fin slutresultat. Gillar de olika färgerna du lagt till:)

    SvaraRadera
  2. Tuff som attan:) Missat dig i länkningen men nu är du med, syns på söndag?;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lela: Tack så mycket! Japp, vi syns på söndag!

      Radera

Hej!!
Tack för att du läser och kommenterar min blogg. Jag svarar på kommentarer där du lämnar dem. Åsa