torsdag 17 maj 2012

Recension




Jag har fått fler produkter från KKCenterhk att recensera.
Denna gång fick jag välja en stämpelplatta och jag valde denna SPPMB96.
Den har både en ödla och olika blomkvistar.
Jag fick också med en stämpel och en skrapa.



Här är mina första försök med både plattan, stämpeln och skrapan och som ni ser så blev ödlan bäst på de två sista sista bilderna.  

Jag gillar verkligen bildplattan och de olika motiven på den.
Den kommer att bli väl använd av mig.
Stämpeln och skrapan fungerade också bra men tyvärr så repade skrapan plattan lite grann men det påverkar inte användningen av den.

Tack KKCenterhk för produkterna.

4 kommentarer:

  1. Stämpling är kul men det kräver lite övning:)Ödlan var väldigt söt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lela: Ibland vill det bara j-vlas för mig när jag ska stämpla. Så då är det bara att ge upp:)
      Visst är den söt ödlan? Det var enbart för den som jag valde brickan. Gillar ju lite udda motiv.

      Radera
  2. Skrapan brukar vara lite krånglig ibland, ett tips är att ta ett gammalt konto/kredit kort lr hm/kicks/lindex m.m bonus kort:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vildanaglar: Ja det ska jag ta och testa! Tack!

      Radera

Hej!!
Tack för att du läser och kommenterar min blogg. Jag svarar på kommentarer där du lämnar dem. Åsa