söndag 14 oktober 2012

NailArtSunday, tema ZOO

Så roligt med tema och denna veckas är ju ZOO så jag tänkte genast på godiset ZOO.
Vilket även en del andra även gjorde såg jag i förmiddags!
Jag kände att jag måste tänka om..........
och efter en stunds googlande så kom jag ju in på Central Park Zoo och vilka bor där om inte pingvinerna från Madagaskar. 
Ja, jag har barn och Nickelodeon :) 
Min favorit är Mort. 
Den lille, söte lemuren som gillar fötter (vilket jag inte gör).


Säg är han inte söt? 
Bilden har jag lånat från Nickelodeon
 Här kommer nu min tolkning av temat ZOO!


Målat med diverse nail-artlack.

6 kommentarer:

  1. Ja det var många (inklusive jag) som tänkte godis-zoo;) Tycker det var tur att du tänkte om för denna blev hur bra som helst:)

    SvaraRadera

Hej!!
Tack för att du läser och kommenterar min blogg. Jag svarar på kommentarer där du lämnar dem. Åsa