Jag skrev sist om Illamasqua och att de var service-minded.
Jag beställde från deras hemsida i januari när de hade rea!
Jag beställde tre nagellack och en foundation och eftersom detta var i januari så råkade min beställning hamna i Royal Mails paketkross.
Efter ett tag så fick jag ett mail som förklarade vad som hänt och varför min beställning inte levererats. Jag fick välja om jag ville ha tillbaka pengarna eller om de skulle skicka beställningen på nytt.
Jag valde att få mitt paket och fortsatte att vänta. Efter ytterligare en tid så kom ett nytt mail där det stod att två av de lack jag beställt var slut och att jag istället fick välja två andra i deras ordinarie sortiment. Sagt och gjort!
Sen kom ytterligare ett mail och där fick jag £20 i rabatt vid nästa köp.
Och nu kom mitt paket med UPS och jag fick det levererat till jobbet eftersom jag inte var hemma.
Service kallar jag detta för de måste ha kostat dem mycket extra.
Men jag är jätteglad för jag fick tre fina nagellack och en fin foundation.
Tack Illamasqua!
Sen kom ytterligare ett mail och där fick jag £20 i rabatt vid nästa köp.
Och nu kom mitt paket med UPS och jag fick det levererat till jobbet eftersom jag inte var hemma.
Service kallar jag detta för de måste ha kostat dem mycket extra.
Men jag är jätteglad för jag fick tre fina nagellack och en fin foundation.
Tack Illamasqua!
Kul att höra! Det är så en kundtjänst ska funka.
SvaraRaderaHelena: Ja visst är det och som kund blir man så glad när de är så tillmötesgående och generösa!
Radera