söndag 20 april 2014

NailArt Sunday, OPI Sheer tints

Här kommer mitt utlovade inlägg om OPI Sheer tints. Det blir först några bilder på bara de olika tinten och sen en manikyr och eftersom den innehåller flera olika lack så är jag med på LeLacks NailArt Sunday. Temat är fritt val. 


 På denna bild har jag ett lager av de olika färgerna på varsin nagel. Uppifrån och ner: I´m never amberrassed, Be magentale with me, Don´t violet me down och I can teal you like me. 
På denna bild är det två lager av varje färg.

Tre lager. 



















Här har jag målat lite olika på varje nagel. Ett penseldrag i varje färg på alla naglar. Grunden är OPI, My boyfriend scales walls. Denna manikyr trivdes jag väldigt bra i. Jag bar den i två dagar och hade jag inte förstört en nagel så hade jag nog haft den längre. Den var väldigt mjuk och fin.

8 kommentarer:

  1. Vad fint! De där ser man ut att kunna ha mycket kul med!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lottsky: Tack! Ja, de är skoj. Det kommer lite annat framöver.

      Radera
  2. Fin manikyr och ett bra sätt att använda tintsen på!

    SvaraRadera
  3. Det var ett spännande sätt att nyttja OPI-lacken på:)

    SvaraRadera
  4. På egen hand är dom rätt gräsliga, men jag gillar hur det ser ut över ett ljust lack. Har liknande lack på väg hem :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helena: Den gula är skitful på egen hand åtminstone på mig :) Det ska bli kul att se vad du hittar på för snyggt!

      Radera

Hej!!
Tack för att du läser och kommenterar min blogg. Jag svarar på kommentarer där du lämnar dem. Åsa