torsdag 8 maj 2014

Olika nail-art artiklar (produktprover)

I april fick jag erbjudande från Bornprettystore om att prova några nail-art artiklar från dem. Jag har aldrig handlat därifrån så nu när fick jag chansen att prova så tackade jag ja. Alltid kul att prova nya saker och butiker, tycker jag. Jag fick välja bland lite olika saker och jag valde  water-decals, stickers, lösa stjärnor och en stämpelplatta. En samlad bild här nedanför. Jag kommer att visa dem i olika inlägg framöver med bättre bilder. 



Leveransen gick förvånansvärt snabbt för de skickades den 22 april och jag fick dem den 5 maj. 
Jag fick även en rabattkod på 10% till er som vill testa, koden är: CNB10.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!
Tack för att du läser och kommenterar min blogg. Jag svarar på kommentarer där du lämnar dem. Åsa