lördag 7 augusti 2010

Dagens något sent kanske?

God kväll! Här kommer dagens som jag lovade  igår kväll men då orkade jag inte. H&M Nail Polish, Enchantress Emma fick bli  grunden (tre lager). 
Och på det målade jag mitt nya Isadora, Grafitti Nail Top, Black Tag. Här har jag målat ett rejält lager och det torkade snabbt till en matt yta. Rätt coolt, om jag får säga det själv.
 Men jag toppade det med mitt snabbtorkande överlack (Xtreme Nail; Nails on the Edge, Quick dry top coat) och det blev också snyggt.

2 kommentarer:

  1. Så coolt! Jag håller tummarna för att det finns några Graffiti Nails kvar att köpa när jag får lön, innan dess tillåter inte plånboken några som helst lackinköp.

    SvaraRadera

Hej!!
Tack för att du läser och kommenterar min blogg. Jag svarar på kommentarer där du lämnar dem. Åsa