lördag 28 augusti 2010

Helmer

Nu har jag fyllt min Helmer med de nagellack som jag har för tillfället och här kommer lite bilder, om någon vill se på röran.

Ovanpå har jag allt möjligt som jag inte stoppat ner i någon låda än och removers och sånt som inte kan stå i upprätt i lådorna.

I översta lådan har jag under- och överlack, behandlande lack, filar och bomull.

I andra lådan har jag: China glaze, Essie, Orly, Rescue beauty lounge, Diamond Cosmetics, MAC , Cutex, Barry M, Nfu-Oh, BB Couture, Color Club, Clarins, Sinful colors och Ciaté.

I tredje lådan finns: Models Own, Zoya, Christian Dior, Barielle, nails inc., Snowcrystals och OPI.

I låda fyra bor: H&M, Isadora, elf, Creative nail design, L'Oréal och Maybelline.

Femte lådan innehåller en salig röra av alla möjliga nagellack.

I sjätte lådan har jag mina nail-art lack, Konad och lite nail-stickers.

Och nu blir det bildspam.......






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!
Tack för att du läser och kommenterar min blogg. Jag svarar på kommentarer där du lämnar dem. Åsa