söndag 10 oktober 2010

Lite nya lack

Idag har jag varit och shoppat lite grann. Lite nya saker till köket och badrummet men det slank även ner tre nya nagellack när jag var in på Lindex. Det blev två stycken MNY, 757 & 657  och ett Viva la diva, 74. MNY lacken har jag varit sugen på sen jag såg att de skulle komma men det var väldigt urplockat på Lindex så jag tog två av de snyggaste som fanns kvar. De kostade 29.50/styck och Viva la diva lacket hittade jag i en rea-låda för 25 kronor. Vet inte vilket jag ska ta först men det kommer en NOTD senare ikväll.

2 kommentarer:

  1. Jag har ännu inte testat nån Viva La Diva-lack. Har testat lite smink som jag inte gillade dock.

    SvaraRadera
  2. Sarah: Jag har ett par Viva la diva lack men det är inte direkt mitt favoritmärke men jag gillar färgerna på dem jag har. Och detta blå var så härligt blått så jag måste bara ha det :)

    SvaraRadera

Hej!!
Tack för att du läser och kommenterar min blogg. Jag svarar på kommentarer där du lämnar dem. Åsa