måndag 13 december 2010

Jullack nr 1?

Här är dagens skörd av nya nagellack, ett Claudia och sex color club. Det är fem ml flaskor på Color club och de köpte jag på Claudias hemsida när de hade 40% rabatt i förra veckan. Jag beställde sju lack men ett var slut och Claudia lacket fick jag i present. Jag kommer att skriva namnen på lacken när jag visar manikyrer med dem. Men vill ni veta något namn innan så fråga. 


Först ut blev mitt nya jullack, Color club, Ruby slippers. Ett underbart röd lack med rött glitter. Täckande på två lager och det enda jag kan säga som är negativt om lacket är att det inte blir slätt när man målat med det. Men färgen är ju underbar så det står jag gärna ut med.  

På tummarna har jag satt fast en julgranskula.

2 kommentarer:

Hej!!
Tack för att du läser och kommenterar min blogg. Jag svarar på kommentarer där du lämnar dem. Åsa