fredag 27 januari 2012

Skönheter


Inlägget blev inte postat igår så det kommer nu istället.
Kolla in godingarna!
Deborah Lippmann, Mermaid´s dream och Stairway to heaven.

Först ut blev Mermaid´s dream.
Tyvärr lyckades jag inte fånga skönheten på bild.
Dåligt ljus gör att glittret inte syns så bra.
Men det är helt underbart vackert!
Jag vill ha solsken eller åtminstone dagsljus.

Tre lager för det är något skirt och drar även med sig lite av lagret under men vad gör det om det är så snyggt.



4 kommentarer:

  1. Åh, bra att du påminde mig, Mermaiden måste jag ju köpa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ohh, ja! Den är helt underbaaaaar, som Askungen skulle säga:) Trevlig helg!

      Radera
  2. Svar
    1. Annie: Ja, de är verkligen fina! Trevlig helg!

      Radera

Hej!!
Tack för att du läser och kommenterar min blogg. Jag svarar på kommentarer där du lämnar dem. Åsa