tisdag 31 januari 2012

Lill-lördagens blingiga NOTD


Idag fick jag min efterlängtade andra Glossybox.
Jag skriver om innehållet imorgon förutom denna lilla pärla som fanns i boxen.

En miniflaska från Deborah Lippmann, Razzle Dazzle.
Världens sötaste flaska och en underbart vackert lack som är svårt att fånga på bild i lampskenet.
Tre lager krävdes för att få det opakt.
Det torkade matt och knöligt men två lager topplack gjorde susen.

Översta bilden utan överlack och andra bilden med ett lager överlack.


 Mina bilder gör inte lacket rättvisa men jag ska ta med kameran på jobbet imorgon och är det sol på min lunchrast så kan jag fota det då.





Suddigt för att visa lite av glittret i lacket.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!
Tack för att du läser och kommenterar min blogg. Jag svarar på kommentarer där du lämnar dem. Åsa