söndag 16 januari 2011

En award mottagen!!

Jag har fått denna fina award av Annika på Nails by Noir!!
Tack så mycket!!

Reglerna är dessa:

Here are the Stylish Rules:



1. Thank and link the person who gave it to you.
2. Share 7 random facts about yourself.
3. Give the award to 15 other bloggers and let them know about it.

Och här håller jag med Annika, 15 bloggar är många bloggar och jag vet att många redan har fått denna award så jag ger det till mina läsare som har bloggar men som inte har fått nån än!! Kram Åsa

Sju fakta om mig:
  1. Mitt absoluta favoritgodis är Pingvin pastiller som man köper på tax free.
  2. Jag har två laster till förutom nagellack nämligen skor och väskor!
  3. Jag gillar att läsa och jag läser det mesta.
  4. Jag är morgontrött men kvällspigg.
  5. Jag gillar att laga mat men inte att diska och plocka undan efteråt.
  6. Vika tvätt är skittråkigt, tycker jag.
  7. Jag installerar och monterar ihop saker här hemma.



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!
Tack för att du läser och kommenterar min blogg. Jag svarar på kommentarer där du lämnar dem. Åsa