torsdag 17 mars 2011

Funky french holo á la Chloe

Nu så ska ni få se vad jag gjorde av Depend manikyren. Jag gjorde en funky french med Rimmel, Mover. Idéen till denna manikyr fick jag på bloggen Chloe´s nails. Jag har kopierat henne rakt av eller åtminstone försökt. Besök hennes blogg och låt er inspireras för hon har så fina manikyrer.




Så här bra såg naglarna ut efter ett dygn! Lite avskavt på en nagel.
Imponerande. Jag måste säga att jag nog måste prova Depend lack igen för detta har ju varit kanon.


Jag gjorde som Chloe och köpte mig några mönstersaxar och klippte tejp med och klistrade fast över mina naglar för att få till mina tippar.


Sen målade jag svarta tippar med två lager av Rimmel, Mover och när de torkat så tog jag bort tejpen och vips så hade jag mina funky french tippar (se nedan).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!
Tack för att du läser och kommenterar min blogg. Jag svarar på kommentarer där du lämnar dem. Åsa