torsdag 19 maj 2011

A-England


Idag kom en laddning A-England lack hem till mig.
Jag köpte ett gäng defekta flaskor från Nailmail.
Från vänster; Gunievere, Merlin, Camelot, King Arthur,Morgan Le Fay, Perceval och Lady of the lake.
Här ser ni alla flaskor rengjorda med en rejäl dos remover vilket slet en del på flaskornas utseende. Det gör inte mig så mycket, för det är det är det som finns på insidan som intresserar mig.


Andra lacket ut blev A-England, Morgan Le Fay.
Ett skirt vitt skimmer lack som glittrar en hel del på mina naglar.
Jag har målat fem lager men det gick bra och de torkade bra och rätt snabbt.

6 kommentarer:

  1. Sarah: Japp, det är skirt, tyvärr. Du får söka vidare och jag med för jag är också sugen på ett vitt skimmerlack som täcker med två lager.

    SvaraRadera
  2. Men Åsa vad jag blir avis!!

    Jag lyckades strula på så jag missade beställningen av A England... :-(

    SvaraRadera
  3. NailsbyNoir: Inte ska du vara det. Men de är snygga..... och jag hade tur som fick tag i några skadade lack.

    SvaraRadera
  4. Flaskorna ser ju riktigt bra ut, jag trodde de skulle vara i sämre skick... vilket kap för 15:- styck! :D

    SvaraRadera
  5. Cactus: De såg sämre ut innan men det var inte så farligt ändå förutom den första som det var glasbitar på. Ja, det var ett riktigt kap och såna gillar jag :)Vem gör inte det förresten?

    SvaraRadera

Hej!!
Tack för att du läser och kommenterar min blogg. Jag svarar på kommentarer där du lämnar dem. Åsa