fredag 3 juni 2011

Mmmmmmmm.............

Kolla vad som kom i min brevlåda idag!
4 stycken Cult Nails och som jag hann beställa innan de stoppade internationella leveranser men de kommer förhoppningsvis att börja skicka internationellt igen framöver.
Jag har gått och suktat efter Cult nails nagellack ett tag men inte slagit till förrens nu och jag kan inte säga att jag ångrar mig det minsta efter att jag nu fått dem i min hand.
Så vackra!


Mina fyra skönheter från vänster, Cult nails; Always winning, Iconic, Captivated och Living water.



2 kommentarer:

  1. Ja de såg ju inte alls dumma ut! Jag har faktiskt inte sett det märket förut, kul med tips om nya grejer!

    SvaraRadera
  2. Cactus: Det är ett ganska nytt märke och de har väl bara 8 olika färger tror jag. Men OH så fina färger! Ja, visst är det roligt att hitta nya märken!

    SvaraRadera

Hej!!
Tack för att du läser och kommenterar min blogg. Jag svarar på kommentarer där du lämnar dem. Åsa