söndag 26 februari 2012

Söndag = nail-art

Jag har haft min blå manikyr ända sen i torsdagskväll!
Kors i taket!
Men ikväll åkte den trots att den fortfarande så bra ut.
Men man kan ju inte ha samma lack hur länge som helst, eller kan man det?
Jag passade även på att fixa nagelbanden och peela händerna också.
Men nu är naglarna målade i en helt annan färg, nämligen Orly, Cherry bomb.
En vitaminkick på naglarna!
Detta lack köpte jag av Sarah med bloggen Owls & Polish, TACK!

Sen så stämplade jag varje nagel med ett motiv från en BM-platta med vitt Konadlack.
På något vis så tycker jag att dessa krumelurer ser ut som stenar.
Jag ska testa att använda grått nästa gång jag ska använda detta motiv.


2 kommentarer:

  1. Ett grå-blått krämlack under så liknar det absolut stenar. Har inte IKEA en tavla med liknande motiv?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lela: Ja, det är nog den jag far efter.

      Radera

Hej!!
Tack för att du läser och kommenterar min blogg. Jag svarar på kommentarer där du lämnar dem. Åsa