onsdag 2 maj 2012

Lilla julafton

Idag var brevlådan så full att min Glossybox inte fick plats så den fick hämtas på Coop.
Men det kom annat i brevlådan, bland annat 2 nagellack, 4 burkar glitter, 1 hårinpackning från Yves Rocher och 1 paket från KKCenterhk med artiklar att recensera.


Innehållet i min Glossybox var detta denna gång:

Davines, 01/ Oil absolute beautifing potion, hårolja.
OLAY, Total effects wake up wonder, dagkräm.
Illamasqua, Sheer lipgloss, Provoke.
Natuvive, Lemongrass moist body lotion.
Maria Nila, Kolorit volume powder.

Roliga och spännande produkter.
Jag har snabbtestat läppglanset och det är underbart!
Jag gillar Illamasquas produkter och denna verkar inte vara ett undantag.
Hårpuder har jag aldrig testat så det ska bli intressant.
Bilder på de andra sakerna jag fick kommer senare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!
Tack för att du läser och kommenterar min blogg. Jag svarar på kommentarer där du lämnar dem. Åsa