lördag 1 september 2012

Glossybox


Igår kom månadens Glossybox!
Min innehöll dessa saker:

Maria Nila Stockholm, Kolorit Ocean spray
Byebra, Brösttejp
BM Beauty, Pure mineral blush, Velvet dawn
Weleda, Body lotion wild rose
Glossybox, Lipstick, Glossy pink. 

Jag blev blev väl mest överraskad av brösttejpen för sån tejp har jag inte testat och jag skulle tro att den inte funkar för mig tyvärr eftersom den är för kupstorlek aa-c och det är för smått för mig. 
Rouget har jag fått förut men i en annan färg.
Sprayen ska bli kul att testa och se om det funkar på mitt ostyriga hår.
Läppstiftet känns jätteskönt.

Nu ska jag duscha för nu ska jag iväg på kräftskiva. 
Ha en mysig lördagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!
Tack för att du läser och kommenterar min blogg. Jag svarar på kommentarer där du lämnar dem. Åsa