tisdag 9 juli 2013

Kors i taket

Idag kommer ett inlägg från datorn och inte från mobilen!
Jag har lyckats strula bort min kamerasladd så jag måste överföra bilderna med minneskortet och det gör allt besvärligt, tycker jag. 
Igår målade jag med CultNails, Crusin´ nude.
Ett av mina favoriter när det gäller nakna naglar lack men det skar sig rejält mot mitt skinn för tillfället och den hade tyvärr även skurit sig i flaskan med så jag fick skaka den ordentligt för att få ihop den igen. Tråkigt men men så kan det bli ibland. 


Så här blev två lager iallafall och eftersom jag har inte använt mina stämplar på länge så jag bestämde mig för att göra det med igår.
Plattan blev RA-102 och lacket är Konads svarta speciallack. 
Resultatet ser ni nedan!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!
Tack för att du läser och kommenterar min blogg. Jag svarar på kommentarer där du lämnar dem. Åsa