torsdag 4 november 2010

Bild på NOTD

Här kommer en bild på dagens naglar, OPI, Wing it! Det har hållit riktigt bra och som ni kanske ser så är det rosa med glitter och skimmer i. Inget krämlack idag heller alltså. Det här lacket köpte jag i somras och det är ett av mina favoritlack. Enda nackdelen är att det inte blir opakt trots att jag som här har fyra lager. Det blir VNL och det ser ut som jag har en massa smuts under mina naglar, vilket jag inte har.  Wing it! ingick i OPIs Summer Flutter kollektion. 

2 kommentarer:

  1. Hm, mitt såg ändå ganska opakt ut vid fyra lger...om jag minns rätt. Men, ja det höll länge! Och fint!

    SvaraRadera
  2. Sarah: Ja, det ser opakt ut men ändå ser det ut som jag är skitig under naglarna. Jag får så av vissa nagellack. Tråkigt.

    SvaraRadera

Hej!!
Tack för att du läser och kommenterar min blogg. Jag svarar på kommentarer där du lämnar dem. Åsa