söndag 14 november 2010

En beauty trea

Lipglossbitch har startat en ny kategori på sin eminenta blogg där hon listar tre beauty produkter. Hon utmanar sina läsare att göra det samma och denna gång ska tre produkter på duschhyllan listas och eftersom jag älskar att duscha så hänger jag på.

Macadamia, Deep Repair Masque, en underbar hårinpackning som jag har fått som prov från Eleven.

Garnier, Pure, 3in1,Wash, scrub + mask. En av mina favorit rengöringar, både skrubb och mask!

Frutalia, Shower gel, vanilla with milk protein. Duschgelé som luktar underbart. Köpt i somras på Kreta.

2 kommentarer:

  1. Åh, den hårinpackningen gillade jag också. Den luktar såååå gott!

    SvaraRadera
  2. Sarah:Ja, visst är den underbar?

    SvaraRadera

Hej!!
Tack för att du läser och kommenterar min blogg. Jag svarar på kommentarer där du lämnar dem. Åsa