måndag 22 november 2010

NOTD

Imorgon blir det mesigt och neutralt ;) åtminstone med mina mått mätt. Det är fyra lager av OPI, Hopelessly in love. Jag vet faktiskt inte varför jag valde denna färg eller rättare sagt brist på färg.








Men eftersom jag fick nagelklistermärken i posten idag så slängde jag på en snögubbe på bägge tumnaglarna. Jag har köpt 12 ark med julmärken på ebay och de måste genast testas och då blev det snögubbarna eftersom de var de enda som var passande för tillfället. Ursäkta mina hemska nagelband! Och notera att jag inte målat utanför ;)   

4 kommentarer:

  1. Vilken supersöt snögubbe!!

    SvaraRadera
  2. Mmmm, visst är den gullig trots att den inte har nån näsa?

    SvaraRadera
  3. Jättefint lack, jag gillar det! (Gud, börjar jag bli mesig? Jag har alltid bara gillat skrikiga lack ^^) Och - jag ser fram emot dina nakna naglar! :D

    SvaraRadera
  4. Lillasysters naglar:Hahahaha,tack. Ja mina nakna naglar kommer .....:)

    SvaraRadera

Hej!!
Tack för att du läser och kommenterar min blogg. Jag svarar på kommentarer där du lämnar dem. Åsa