lördag 30 april 2011

Kreativ Blogger Award



Denna fina award fick jag av gulliga Olivia med bloggen  Varnish me!!!
Tack så mycket!
Reglerna är att man ska berätta tio saker om sig själv och skicka den vidare  till tio andra bloggare.

(The rules are: Write 10 facts about yourself. Pass the award to 10 bloggers and tell them about the award.)

Och som vanligt så tycker jag att sånt är så svårt men några saker om mig själv kan jag berätta men välja ut tio stycken bloggar tycker jag är svårt så det hoppar jag över.
Men vill nån som läser min blogg och vill ta mot denna award och svara så gör det gärna!

Men några saker om mig själv kan jag bjuda på: 
  1. Jag har 10 par skor i hallen!
  2. Och minst 7 par på jobbet!
  3. De i källaren törs jag inte räkna.
  4. Min Iphone är den bästa mobil jag haft!
  5. Jag törs inte räkna mina nagellack heller ;)
  6. Jag har en walk-in-closet!
  7. Min favoritblomma är tulpan.
  8. Trocadero är världens godaste dricka, tycker jag.
  9. Min favoritmaträtt är kroppkakor.
  10. Jag är tidsoptimist.
Ja, det var tio saker om mig.



2 kommentarer:

Hej!!
Tack för att du läser och kommenterar min blogg. Jag svarar på kommentarer där du lämnar dem. Åsa