torsdag 14 april 2011

Depend, igen!!!


Depend, 191.
Säg, är det inte läckert?
Ett gräsgrönt skimmerlack i tre lager. Ett helt underbart grönt lack.
Lättmålat och torkade snabbt. Det är nästan så att jag undrar om jag inte måste ta och omvärdera min syn på Depend för dessa har varit bra. Men mitt största problem med Depend har varit att jag alltid tyckt att deras lack blir så tjocka och sega när man använt de ett par gånger. Men det kan jag ha överseende med när jag bara betalt 12.50 för en flaska.   

2 kommentarer:

  1. Jag gillar det där lacket supermycket :) Färgen passar dig jättebra

    SvaraRadera
  2. Charlotte Sparkle: Thanks!

    Annie: Tackar! Ja, det är verkligen ett snyggt lack.

    SvaraRadera

Hej!!
Tack för att du läser och kommenterar min blogg. Jag svarar på kommentarer där du lämnar dem. Åsa