lördag 9 april 2011

Shopoholic



Idag har jag shoppat loss.
Det blev fem nagellack, ett ansiktsvatten från Biotherm, duschkräm och bodybutter från Kings&Queens, Fiberwig mascara och en ögonskugga från Lumene.
Nagellacken var Isadora, Blue jeans, Mavala, Poetic, Depend, 191, 207 och 104
Jag blev överaskad av både Isadora och Depend sist jag testade dem så jag slog till på dem på Lindex rea, ta tre betala för två. Mavala var det längesen jag köpte så nu blev det ett sånt också.
Biotherm ansiktsvatten är ett av de dyraste jag köpt men jag köpte en ansiktskräm därifrån förra helgen som var underbart bra så nu slog jag till på ett ansiktsvatten av samma märke och som tur var hade jag en rabattkupong på 100 kronor.  
Duschkrämen från Kings & Queens, Queen Elizabeth sugar showergel, har en helt underbar doft, så den köpte jag en ny av och eftersom bodybuttern också var på rea så köpte jag den med men den luktar inte lika gott men ändå gott.
Fiberwig mascaran är jättebra, tycker jag!
Lumene, Daring, ögonskuggan köpte jag bara för att färgerna kändes vårfräscha. 
Och detta var mina shoppingfynd idag!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!
Tack för att du läser och kommenterar min blogg. Jag svarar på kommentarer där du lämnar dem. Åsa