fredag 13 april 2012

Blogger Appreciation Award

 Jag har fått en Blogger Appreciation Award
Tack så mycket!
Jag uppskattar det verkligen.


The rules of the Award:
1. Thank the person who gave you the award with their blog link on your post.
2. Answer the following 4 questions.
3. Award the Blogger Appreciation Award to as many readers/commenters/supporters/followers as you’d like.
4. Let the blogger know you’ve just awarded them (by leaving a comment, a tweet, an email, etc.)

The questions:
1. How long have you been blogging?
2. What are 1-2 reasons why you started blogging.
3. What types of blogs do you like to follow/read?
4. What is 1 thing you would like to improve on as a blogger/on your blog?
 
 
Mina svar:
 
1. Jag har bloggat sen i juli 2010.
 
2. Jag började blogga för att jag ville spara bilderna på olika manikyrer jag gjort.
 
3. Jag läser många nagellacksbloggar, lite mode och annat. De flesta har jag i min blogglista.
 
4. Bättre bilder!
 
 
Jag är usel på att välja ut vilka jag ska ge awards till så jag ger den vidare till dem av mina läsare som är sugen på att svara på frågorna för jag uppskattar er alla!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!
Tack för att du läser och kommenterar min blogg. Jag svarar på kommentarer där du lämnar dem. Åsa