onsdag 18 april 2012

Nästan julgrönt


Idag fick jag två paket och i det ena var det dessa fyra skönheter och vad som var i det andra får ni se imorgon eller på fredag.
Det är iallafall underbart vackert och på fredag är det ju holofredag.
I paket vaar det fyra lack som jag beställde när Cult nails hade sin $5 sale för ett par veckor sen. 
Från vänster är det Bad D. N., Devious nature, Swanbourne och Toxic Seaweed.
Jag trodde faktiskt att det skulle vara lite skillnad på de två rosa men det var det inte som ni kan se men det kanske syns när man målar med det.


Här har jag målat ett lager med Mavala, Racing green.
Vackert mörkgrönt lack med skimmer i men det syns tyvärr inte på bilden.


Jag toppade det hela med Cult nails, Toxci seaweed.
Ett härligt grönt glitterlack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!
Tack för att du läser och kommenterar min blogg. Jag svarar på kommentarer där du lämnar dem. Åsa