tisdag 25 december 2012

Glossybox December 2012


Strax före jul så kom mina två Glossyboxar intrillande. 
Först ut att öppnas blev den ordinarie boxen som var snyggt silverfärgad denna gång.
Den innehöll en trevlig blandning av dessa produkter:

Zoya, Ziv
Anatomicals, The shower inferno hot and fiery B-movie body cleanser
SoSusan, Micronized 8-hour eye shadow palette
La sultane de Saba, Ginger green tea body lotion
ACO, Soft bronze face cream
Två gratis månader på Viaplay


Jag fick detta lack i Glossyboxen och så klart tänkte jag, äsch inte ett guldfärgat lack igen.
Men det var innan jag testade det!
Det var så fint på naglarna!
Det är helt WOW. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!
Tack för att du läser och kommenterar min blogg. Jag svarar på kommentarer där du lämnar dem. Åsa