onsdag 26 december 2012

Glossybox nyår 2012

Jag köpte även nyårsboxen från Glossybox.
Den var dyrare än de vanliga men i gengäld så innehöll den bara fullstorlekar på produkterna. 


Allt var snyggt förpackat i en snygg guldfärgad låda.

BM Beauty, Lash thickening mascara.
Kryolan professional make-up, High gloss
Nails inc., Cambridge terrace
NYX, One night in Morocco
Model co, Cheek + lip, Tint rosy red
Guldfärgad make-up väska

Ett väldigt bra innehåll, tycker jag. 
Jag har inte testat allt än.


Men lacket har jag självklart testat och det är helt underbart!
Det kom direkt upp på min favoritlista för 2012.
Två lager och nästan spegelblankt!

2 kommentarer:

  1. Vad fint lacket ser ut, riktigt fint och blankt :) Är så avis på alla er i Sverige som kan få Glossybox, jag vill också! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Honi: Lacket är underbart! Jag gillar ju verkligen Glossybox konceptet eftersom man får testa nya märken och när man hittar favoriter så blir det ännu roligare.
      Det finns väl i ganska många länder nu så det kommer kanske hem till dig med framöver? Vi håller tummarna :)

      Radera

Hej!!
Tack för att du läser och kommenterar min blogg. Jag svarar på kommentarer där du lämnar dem. Åsa