onsdag 2 februari 2011

Dagens paket

Idag kom det också tre paket men bara ett med nagellack.


Jag la en liten beställning på Smartgirl i förra veckan och idag kom den. Två nagellack från Pieces, ett petroliumblått och ett jadegrönt. Inga namn på flaskorna, tyvärr. Jag blev tvungen att beställa dessa för att testa fast jag har läst att de inte är bra och det ena var supertjock så den fick jag förtunna på en gång. Få se om det hjälpte när jag har testat. Jag köpte även ett oranget skimmer lack från Konad och en förpackning torrt nagellack från Incoco. Allt var på rea och jag betalade bara 99:- för allt. Det kan det vara värt för att få prova lite nya märken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!
Tack för att du läser och kommenterar min blogg. Jag svarar på kommentarer där du lämnar dem. Åsa