tisdag 1 februari 2011

Tre paket! (Långt)

Idag fick jag tre paket på posten, rena rama lilla julafton :)
I det första paketet var det ett balsam från Head & Shoulders, som det tyvärr hade läckt ur men det var inget viktigt som blev kladdigt. Jag har inte knäppt nån bild på det.
I paket nummer två var det sex stycken nagellack som jag köpt på eBay. 


Från vänster; China glaze, Moonlight, Color club, Revvvolution och Zoya, Malia.
Största orsaken till att jag bjöd på detta nagellackspaket var Color club lacket som jag velat ha länge och sen så fanns det med två lackmärken som jag inte testat förut nämligen Icing och Étude.


Från vänster; Étude, Gr 604, Icing, Laura´s fave och OPI, Go on green!
Och dessa tre är ju i min favoritfärg.


I det tredje paketet så låg min första beställning från Strawberrynet och det är två deodoranter. En vanlig roll-on från Shiseido och ett deo-stick från Dermalogica och jag hoppas att de är BRA! En läppstiftspenna från Stila fick jag i gåva. Jag försökte fota den men det gick inget bra idag.

1 kommentar:

  1. Malia och Go On Green har jag också. Är lite nyfiken på Moonlight också.

    SvaraRadera

Hej!!
Tack för att du läser och kommenterar min blogg. Jag svarar på kommentarer där du lämnar dem. Åsa