lördag 5 februari 2011

Incoco

Ikväll har jag testat Incoco, Tinkerbelle. Ett så kallat torrt nagellack och det var enkelt att sätta på, som tunna plåster. Tio olika storlekar så jag har några kvar som jag inte kommer att kunna använda eftersom de är för smala. Men det var ett trevligt och enkelt sätt att fixa naglarna på men dyrt eftersom de bara räcker en gång. Färgen jag valde var ljusrosa men den var inte opakt som jag trodde utan genomskinlig med ett svagt grönt skimmer i. Ska bli kul att se hur länge de sitter kvar på mig eller hur länge jag står ut med att se mina gula naglar.  :)



4 kommentarer:

  1. Vad lustigt, det ser verkligen ut som att du använt vanligt nagellack! :-)

    SvaraRadera
  2. Nailtastic: Ja, visst gör det? Men det känns lite plastigt på naglarna som plåster :)

    SvaraRadera
  3. Ser riktigt snyggt ut!
    Skulle aldrig tro att det var ett torrt lack!

    Kul att du hittat till mig! Jag har varit och snurrat en hel del i din blogg i helgen.
    Som du säkert såg länkade jag till dig när jag lånat en bild, hoppas det var ok ;)

    Nu har jag fått mina första Konadstämplar och tänker rocka loss!

    SvaraRadera
  4. Tamagal: Helt okej att du lånade bild och länkade till mig. Det var ju så jag hittade till dig :)Konad är så skoj!

    SvaraRadera

Hej!!
Tack för att du läser och kommenterar min blogg. Jag svarar på kommentarer där du lämnar dem. Åsa