torsdag 7 juli 2011

Lite tax-free shopping

Utlandsresa innebär självklart tax-free shopping!
(Fast ärligt, så är jag lite dålig på sånt för jag har dålig koll på priserna hemma).
Jag köpte mig iallafall ett Clinique, Chubby stick, i färgen Graped-up, för det har jag varit sugen att testa. Det känns kanonbra än så länge.
Jag kommer inte ihåg vad det kostade. 


Jag köpte även pytteflaska Absolut vodka som jag ska använda till att göra lite tidningsstryck på mina naglar nångång framöver.
 

En parfym köpte jag på flyget hem.
Calvin Klein, ck be.
Håller precis på att testa den nu.
 Den ska bli lite variation från mina favoriter från CLEAN.
Den kostade bara 100 kronor.

Men kära läsare inte är det väl sånt här ni vill läsa om?
Ni vill väl ha nagellacksbilder, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!
Tack för att du läser och kommenterar min blogg. Jag svarar på kommentarer där du lämnar dem. Åsa