måndag 25 juli 2011

NOTD

Idag påbörjade jag min sista semstervecka för i sommar.
Vi åkte väg till skogen och plockade lite hjortron, blåbär och en massa kantareller.
Så det blev en god middag idag med, kantarelltoast till förrätt, lövbiff med ugnstekt potatis och kantarellsås till varmrätt och det hela avslutades med vaniljglass och varma hjortron. Mmmmmmm.

Men min manikyr tog stryk av dagen och så här såg den ut innan jag tog bort den för att göra en ny.


Jag har pillat lite för det hade börjat släppa men ändå har det ju lossnat bitvis.
Tråkigt och med tanke på priset så borde det ju hålla bättre.
H&M lacket som jag hade i helgen satt bra i fyra dagar och det kostade mindre än hälfen.
Men pris och kvalitet hänger inte alltid ihop åtminstone inte när det gäller nagellack, tyvärr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!
Tack för att du läser och kommenterar min blogg. Jag svarar på kommentarer där du lämnar dem. Åsa