lördag 16 juli 2011

Något nytt och ny manikyr


Idag blev jag tvungen att köpa en ny bodylotion.
Valet föll på denna som jag inte har provat förut.
L300, Body lotion energizing hydration, 59 kr för 200ml.
Ska bli intressant att testa denna.


Jag satt och kollade runt på olika nagellacksbloggar idag och såg en tjej som målat rosa nagellack på ena handen och gult på andra. Tyvärr så kommer jag inte ihåg vilken blogg jag såg det på men det var jättefint. 
Ikväll när jag såg att jag skadat nagellacket på en nagel kom jag på att jag skulle göra en funky french av mitt gula lack och OPI, Don´t know .... beets me!
Ett knallrosa krämlack, vilket inte syns på bilden.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!
Tack för att du läser och kommenterar min blogg. Jag svarar på kommentarer där du lämnar dem. Åsa