söndag 29 juli 2012

Mina MUA paletter

På allmän begäran kommer bilder på mina två paletter jag köpte från MUA.
Bilderna är knäppta ute i solen och swatcherna är gjorda direkt på underarmarna utan primer.


Denna palett heter Undressed  och den innehåller som ni ser neutrala färger, matta och glitterskuggor.
Jag har testat de två mörkaste och de var det bra stuns i.
De är samma ordning på bägge bilderna.


3-an och 5-an är matta och de syns sämst på armen men jag tror de kan bli riktigt användbara som highlighters.


Den andra paletten heter Poptastic och den är allt annat än neutral.
Jag gillar färgglada ögonskuggor men jag använder det inte så ofta så £4 känns som ett bra pris för dessa skuggor.
Jag har inte testat dem än men de ser väldigt pigmentrika ut och känns bra.


Dessa kommer att bli skojiga att leka med och göra lite roliga EOTDs med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!
Tack för att du läser och kommenterar min blogg. Jag svarar på kommentarer där du lämnar dem. Åsa