tisdag 17 juli 2012

Oj, vad många nya lack!

Så många fina lack som jag fått i dagarna!


Dessa tre hade min svåger köpt till mig i Thailand.
Inget namn på lacken men siffror under iallafall och fina flaskor.
Från vänster; M25 (laxrosa pärlemorlack), J36 (grönt med glitter) och M37 (turkost krämlack).


Av min svägerska fick jag ett gäng Isadora lack.
Från vänster; Clear, Gold sparkles, Electric light (Magnetic) och Black tag (Graffiti).


Dessa hade jag beställt på ebay och de kom idag.
Guppy 51, 69 och 62.

4 kommentarer:

  1. Bättre än julafton, när en hel hög nya gör sitt intåg! :-) Det gröna thai-lacket ser intressant ut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Linda: Ja, visst är det rena rama julafton när man får nya lack!! Jag håller precis på att måla med det gröna så ett inlägg kommer.

      Radera
  2. Svar
    1. Helena: Jag gillar verkligen att testa nya märken.

      Radera

Hej!!
Tack för att du läser och kommenterar min blogg. Jag svarar på kommentarer där du lämnar dem. Åsa