söndag 1 juli 2012

NailArtSunday


Detta är min manikyr som jag hade som resemanikyr när vi åkte till Turkiet förra veckan.
Och som synes så hade jag nästan alla naglar långa då förutom lillfingret som gått av men det gick över på Arlanda då jag bröt en nagel till.
På plats i Turkiet så åkte alla naglar av.
Men ni är nog mer intresserade av vilket nagellack jag målat med och det är Cult nails, Evil queen.
Två lager av detta röda jellylack och som vanligt var det otroligt lättmålat.


Jag stämplade vita blommor i ojämt placerade slingor på tipparna och duttade gula prickar på varje nagel med ett gult nail-art lack. 

4 kommentarer:

  1. Det här tyckte jag var jättefint. Så somrigt och snyggt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helena: Tack! Det var bara synd att jag fick kapa alla naglar.

      Radera
  2. Åh va fräsch färg! Och riktigt somriga blommor. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sofie: ja visst blev det somrigt trots rött lack!

      Radera

Hej!!
Tack för att du läser och kommenterar min blogg. Jag svarar på kommentarer där du lämnar dem. Åsa